Pomoc

Pomoc

Jak to działa?

Nasz portal oferuje tysiące wycieczek. Doradzimy jak szybko, sprawnie i wygodnie zakupić urlop:

  1. Prosimy wybrać z naszej oferty odpowiedni urlop.
  2. Następnie wypełnić formularz zamówienia (nie zobowiązuje do podpisania umowy) i wysłać go.
  3. Prosimy poczekać na naszą odpowiedź telefoniczną. Nasi konsultanci skontaktują się z Państwem jeszcze tego samego dnia (jeżeli zamówili Państwo urlop w godzinach wieczornych lub nocnych, dzwonimy następnego dnia rano).
  4. Konsultanci po uprzednim sprawdzeniu potwierdzą dostępność miejsc na wybrany przez Państwa wyjazd.
  5. Następnie uzgodnią z Państwem sposób finalizacji zakupu wycieczki (e-mail, faks lub osobiście).
  6. Po sprawdzeniu poprawności danych, prześlą do nas Państwo umowę wraz z potwierdzeniem wpłaty.

 

Jak wyszukiwać?

  1. Do wyszukiwania służy zakładka "wycieczki".
  2. Wyszukiwać można w Katalogu lub w ofercie Last minute
  3. W ramach "łatwego wyszukiwania" można wyszukiwać wycieczki według kraju, terminu i ceny.
  4. W ramach "zaawansowanego wyszukiwania" można wyszukiwać wycieczki według następnych kryteriów jakimi są na przykład rodzaj wyżywienia, sposób transportu i poziom zakwaterowania oznaczony za pomocą systemu gwiazdkowego ( *** )
  5. W ramach "zaawansowanego wyszukiwania" można również wpisać numer urlopu lub wyszukiwać wg dowolnego słowa ( np. Szukają Państwo hotel "Garden Park" wystarczy wpisać słowo "Garden" i nacisnąć przycisk Szukaj ofert)
  6. Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować do nas.

Co się dzieje po wysłaniu zgłoszenia?

  1. Prosimy poczekać na naszą odpowiedź telefoniczną. Nasi operatorzy skontaktują się z Państwem jeszcze tego samego dnia (jeżeli natomiast zamówili Państwo urlop w godzinach wieczornych lub nocnych, zadzwonią następnego dnia rano).
  2. Operatorzy sprawdzą wolne miejsca na wybrany przez Państwa urlop u organizatora (w biurze podróży).
  3. Następnie umówią się z Państwem na sposobie dostarczenia potrzebnych dokumentów (e-mail, faks lub osobiście)
  4. Państwo ją skontrolują i odeślą umowę wraz z zaświadczeniem potwierdzającym dokonanie opłaty za wyjazd faksem lub mailem.
  5. Nasi operatorzy znów powiadomią Państwa o otrzymaniu umowy i zaświadczenia potwierdzającego dokonania opłaty.
  6. Najpóźniej 3 dni przed wyjazdem otrzymają Państwo wskazówki dotyczące odjazdu.

Jak zapłacić?

Sposoby płatności:

  • przelew bankowy
  • wpłata gotówki w banku
  • za pomocą bankowości elektronicznej
  • przekaz pieniężny

Nie potrzeba żadnego specjalnego systemu płatniczego czy karty kredytowej.

Nasz numer konta:
ING - 28 1050 1083 1000 0023 1196 6739
PKO BP S.A. - 28 1020 1390 0000 6702 0188 7421

 Życzymy przyjemnego urlopu z INVIA.PL!

Co może Państwa zainteresować podczas poszukiwania wyjazdu?

Podczas wybierania wycieczek, spotkacie się Państwo z wieloma kryteriami wyszukiwania wymarzonego urlopu. Poniższy tekst pozwala na zapoznanie się z nimi. Prosimy również o zapoznanie się z następującymi informacjami: warunki handlowe INVIA.PL.

web:need_help

+48 71 769 5682